niedziela, 22 sierpnia 2021

KUP MI LAS

Może być mieszany, trudno; jestem liściolubna,

ale to przecież nie mój ogród, tutaj muszą być

świerki i sosny. Powinien być przejrzysty, wysoki.

Nie zapomnij, że lubię mech i wrzosy, na pewno

znajdziesz takie miejsce, które w końcu pokocham.

 

Zapisz sobie: chcę mieć blisko paśnik i ambonę,

lisie nory owszem, ale trochę dalej, przecież jak

 już las będzie mój, wybudujesz mi tutaj dom.

Pamiętaj o mrówkach, niepotrzebne mi jakieś

sensacje  - mrówki szanuję, ale na odległość.

 

Uwaga, żadnych dostępnych ścieżek i duktów.

Poszukaj lasu, do którego trudno wejść, najlepiej

niech na brzegu rośnie coś kolczastego, mogą

być dzikie jeżyny i wysokie paprocie, a nawet rów

z wodą. Ludzie szukają łatwego dostępu do lasu

- wiem to, sama go okrążałam, żeby się nie pokłuć.

 

Wierzę, że coś znajdziesz i kupisz. Jak już mnie

stąd na dobre wypuszczą, zawieziesz mnie tam.

Tym razem jestem prawie gotowa, żeby przestać

się bać. Teraz niech oni się boją.

 

 

1 komentarz: